Un'analisi cumpleta di a pulitica di cuntrollu di l'esportazione di terre rare di u 2025: da l'elementi à i prudutti finiti, da quelli naziunali à quelli esteri

Un'analisi cumpleta di a pulitica di cuntrollu di l'esportazione di terre rare di u 2025-2

In quantu à l'Annunziu n. 18 di u 2025 nantu à i cuntrolli di l'esportazione di terre rare, quali prudutti di terre rare rientranu in u campu di cuntrollu per i pruduttori, è quali sò nantu à a lista di esenzioni?

U core di l'Annunziu N ° 18 di u 2025 hè l'implementazione di cuntrolli d'esportazione nantu à articuli ligati à 7 elementi chjave di terre rare medie è pesanti, ma chiarisce ancu per mezu di dumande è risposte ufficiali chì certi prudutti à valle ùn rientranu micca in u scopu di cuntrollu.

A tavula quì sottu riassume l'ambitu di l'elementi cuntrullati implicati in l'annunziu, aiutenduvi à custruisce rapidamente una capiscitura generale.

Elementi di Terre Rare Cuntrullati

Categurie d'articuli cuntrullati

Esempi di Formulari Specifici (Basati nantu à a Descrizzione di l'Annunziu)

Samariu (Sm), Gadoliniu (Gd), Terbiu (Tb), Disprosiu (Dy), Luteziu          (Lu),Scandiu         (Sc),Ittriu (Y) 1.Metalli&Leghe Metallu di samariu, lega di gadoliniu-magnesiu, lega di terbiu-cobaltu, ecc. E forme includenu lingotti, blocchi, barre, fili, strisce, aste, piastre, tubi, granuli, polveri, ecc.
  2.Bersagli Bersagliu di samariu, bersagliu di lega di gadoliniu-ferru, bersagliu di disprosiu, ecc. E forme includenu piastre, tubi, ecc.
  3.Ossidi&Cumposti Ossidu di samariu, ossidu di gadoliniu, cumposti chì cuntenenu terbiu, ecc. E forme includenu, ma ùn sò micca limitate à, e polveri.
  4.Materiali specifici di magneti permanenti Materiali magnetichi permanenti di samariu-cobaltu, materiali magnetichi permanenti di neodimiu-ferru-boru chì cuntenenu terbiu, materiali magnetichi permanenti di neodimiu-ferru-boru chì cuntenenu disprosiu, cumpresi magneti o polveri magnetiche.

* Nutate questi prudutti micca cuntrullati

Per i pruduttori, un missaghju pusitivu assai impurtante hè chì u Ministeru di u Cummerciu hà chiaritu in e dumande è risposte successive chì parechji prudutti à valle trasfurmati prufundamente sògeneralmente miccasottumessu à i cuntrolli di questu Annunziu N ° 18. Dunque, quandu pianificate l'attività d'esportazione, pudete fucalizza nantu à e seguenti categurie di prudutti:

Cumponenti di u mutore: Per esempiu,gruppi di rotore o statoreinduve i magneti sò incrustati, inseriti, o muntati in superficia è fissi nantu à nuclei di ferru o piastre d'acciaiu. Ancupezzi assemblati prufundamenteL'integrazione di più cumpunenti cum'è alberi, cuscinetti, ventilatori, ecc., ùn sò generalmente micca cuntrullati.

Cumponenti di u SensoreI sensori è e parti/cumpunenti cunnessi ùn sò generalmente micca sottumessi à cuntrollu.

Materiali catalitici è luminescentiI materiali funziunali di terre rare à valle cum'è e polveri di catalizatori è i fosfori ùn sò generalmente micca cuntrullati.

Prodotti di attaccamentu magneticu per i cunsumatori:Beni di cunsumu finaliI prudutti chì incorporanu parti funziunali fatte di magneti permanenti di samariu-cobaltu o neodimiu-ferru-boru, cum'è i ghjoculi di blocchi di custruzzione magnetichi di plastica, e piastre posteriori/attacchi magnetichi per telefoni, i caricabatterie magnetichi, e custodie magnetiche per telefoni, i supporti per tablette, ecc., ùn sò generalmente micca elencati sottu i cuntrolli.

** Guida d'esportazione conforme

Sè u vostru pruduttu casca sottu à u scopu di cuntrollu, avete bisognu di dumandà una licenza seguendu u prucessu quì sottu; altrimenti, pudete esportà nurmalmente.

Appartene à l'articuli cuntrullatiDuvetedumandà una licenza d'esportazioneda u dipartimentu cumpetente di u cummerciu sottu à u Cunsigliu di Statu, in cunfurmità cù a "Legge di cuntrollu di l'esportazione di a Republica Populare Cinese" è altre regulazioni. Quandu dichjarate a duana, duvete indicà in a colonna di osservazioni chì l'articuli sò cuntrullati è elencà i codici di cuntrollu di l'esportazione di l'articuli à duppiu usu currispondenti.

Ùn appartene micca à l'articuli cuntrullatiPer i prudutti à valle sopra menzionati chì ùn sò micca esplicitamente in u scopu di cuntrollu, cum'è i cumpunenti di u mutore, i sensori è i prudutti di cunsumu, pudete prucede cù l'esportazione secondu e procedure cummerciale regulare.

** Ricordu impurtante: Attenti à l'espansione di a pulitica

Inoltre, duvete sapè chì dopu à l'Annunziu N ° 18, u Ministeru di u Cummerciu hà publicatuAnnunziu n. 61èAnnunziu n. 62in uttrovi 2025, allargendu ulteriormente u scopu di cuntrollu.

Annunziu n. 61Estende i cuntrolli à l'esteru. À partesi da u 1 di dicembre di u 2025, se i prudutti esportati da l'imprese d'oltremare cuntenenu i sopracitati articuli di terre rare cuntrullati originari di a Cina è u so valore rapprisenta 0,1% o più, devenu ancu dumandà una licenza d'esportazione à u Ministeru di u Cummerciu di a Cina. Questu significa chì i vostri clienti o filiali d'oltremare puderanu esse affettati.

Annunziu n. 62Implementa cuntrolli d'esportazione nantu à e terre raretecnulugie, cumprese una seria di tecnulugie per l'estrazione, a separazione di a fusione, a filtrazione di metalli è a fabricazione di magneti.

Maestru di sta infurmazione chjave vi aiuterà à ottene precisione è cunfurmità!

 Un'analisi cumpleta di a pulitica di cuntrollu di l'esportazione di terre rare di u 2025-1

��Ricordu impurtante: Attenti à l'espansione di a pulitica


Data di publicazione: 20 ottobre 2025