A prima nave da carico internaziunale multifunzionale chjamata "Taicang" - a MV GREEN TAICANG - hè stata ufficialmente chjamata è varata u 22 d'ottobre di u 2025. Si prevede chì ghjunghjerà à u portu di Taicang in Suzhou à principiu di nuvembre, imbarcendu si in a so missione di cunnette a Cina cù u mondu per via di u trasportu marittimu.
Infurmazioni basiche nantu à a nave
L'MV GREEN TAICANG hè un trasportatore di pasta di cellulosa multipurpose di 77.000 tunnellate. Cù una lunghezza tutale di 225 metri è una larghezza di 32,26 metri, vanta una putente resistenza di 25.000 miglia nautiche. Cù un design avanzatu è una funzionalità versatile, a nave pò trasportà in modu flessibile merci à altu valore aghjuntu cum'è veiculi à nova energia è grandi attrezzature meccaniche, rispondendu pienamente à e cumplesse esigenze di a logistica internaziunale muderna.
U significatu prufondu daretu à a denominazione
A numinazione di "GREEN TAICANG" ùn hè micca solu un simplice identificatore di nave; porta parechji livelli di simbolismu chì abbraccianu a storia, l'onore, l'ideali verdi è a mundialisazione.
1. Patrimoniu storicu
Taicang hè u locu induve Zheng He hà partutu per i so sette viaghji epichi durante a dinastia Ming versu l'oceani occidentali, pussedendu una prufonda accumulazione di cultura marittima. Questa numinazione cuntinueghja a cunnessione durevule di Taicang cù u mare, riflettendu u so rolu storicu cum'è un nodu vitale di l'antica Via di a Seta Marittima.
2. Onore di a Cità
Cum'è a prima nave da carico oceanica multifunzionale à purtà u nome "Taicang", a GREEN TAICANG mette in risaltu a pusizione significativa di Taicang in u sistema di navigazione mudernu - micca solu cum'è u più grande portu di container nant'à u fiume Yangtze, ma ancu cum'è un centru chjave per u trasportu intermodale fiume-mare. Ancu s'è a nave da carico "COSCO Taicang" esistia prima, sta nave da carico multipurpose appena chjamata hà una significazione più impurtante.
3. Simbulu di Verde
A parola "VERDE" mette in risaltu i cuncetti di prutezzione ambientale è di sviluppu sustenibile, in stretta sintonia cù a strategia di u portu di Taicang di prumove u trasportu marittimu verde è di prumove nuove forze produttive marittime. Simultaneamente, risuona cù e tendenze mundiali in a tecnulugia di e navi intelligenti, mettendu in risaltu a vitalità innovativa di l'industria marittima cinese.
4. Posizionamentu Internaziunale
Cum'è una nave da carico internaziunale, u nome "TAICANG" rinfurza ancu di più l'immagine glubale di u portu di Taicang, trasmettendu à u mondu a forza è l'attitudine aperta di u portu, descritta cum'è "Rara in Jiangsu, Preziosa in Cina, Poca cumuna in u mondu".
U battesimu è u viaghju inaugurale di a MV GREEN TAICANG rendenu omagiu à a gloriosa storia marittima di Taicang, affermanu i so successi muderni in u settore di u trasportu marittimu è incarnanu una visione futura carattarizata da a tecnulugia verde, l'intelligenza è a mundialisazione. Ùn hè micca solu una nova carta di visita per Taicang, ma ancu un simbulu impurtante di l'industria marittima cinese chì avanza versu un sviluppu sustenibile è di alta qualità.
Osservazione:
Prima, Taicang avia a "COSCO Taicang", una nave portacontainer di dece mila TEU (chjamata in u 2009), ma quella nave appartinia à a categuria di trasportu di container.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2025
