Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente

L'industria di u trasportu di merci ùn hè mai un viaghju lisciu; una piccula svista pò pruvucà una reazione à catena di crisi. A vera capacità di serviziu hè spessu piattata in i dettagli di u superamentu di situazioni disperate. Oghje, vulemu sparte una storia nantu à u trasportu transfrontalieru di stampi per cavi.da un impasse à una svolta perfetta. Incarna u nostru impegnu à a rispunsabilità è a nostra fiducia in a gestione di crisi impreviste.

Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente

A storia principiacù una spedizione di stampi per cavi da Shanghai Pudong (PVG) à Riyadh (RUH), cù Philippine Airlines cum'è trasportatore cooperante. Inizialmente, u cliente s'hè inclinatu versu un volu direttu per una puntualità garantita, ancu s'ellu era 2 yuan in più per unità paragunatu à un volu di cunnessione. Per aiutà u cliente à equilibrà u costu è a puntualità, avemu subitu coordinatu cù u nostru agente di trasportu aereu di Shanghai per verificà i dettagli. Hè statu cunfirmatu chì u volu di cunnessione aghjunghjeria solu circa un ghjornu à u tempu di transitu. Dopu una cunsiderazione cumpleta, u cliente hà infine decisu u pianu di volu di cunnessione.

Tuttu hè andatu cum'è previstu: u 17 di ghjennaghju à 17:52, a merce hè partita cù successu da l'aeroportu di Pudong è hè ghjunta à l'aeroportu internaziunale di Manila Ninoy Aquino (MNL) in Filippine à 23:50 a stessa notte. U volu di cunnessione era inizialmente previstu per parte u 19 di ghjennaghju, cù l'arrivu à RUH u listessu ghjornu. Ghjustu mentre ci preparavamu per a ricunciliazione cù u cliente è aspittàvamu tranquillamente a nutizia di a consegna riescita,una crisa imprevista hè cascata in silenziu.

U 29 di ghjennaghju,Durante u nostru cuntrollu di u statu di u volu di rutina, avemu scupertu inaspettatamente: a merce ùn era stata caricata nantu à u volu di cunnessione previstu cum'è previstu! Sta nutizia hà colpitu cum'è un fulmine, mettendu subitu tutta a squadra in alerta massima. Hè impurtante nutà chì u cliente avia digià mandatu tecnichi à Riyadh, aspittendu chì a merce ghjunghjissi per cumincià a messa in serviziu di l'equipaggiu. Ogni ritardu in a spedizione ùn solu affetterebbe u calendariu di messa in serviziu, ma puderia ancu causà perdite finanziarie significative per u cliente.

Avemu attivatu subitu a nostra risposta d'emergenza:cuntattendu rapidamente l'agente di trasportu aereu di Shanghai per verificà a situazione mentre aghjurnendu simultaneamente u cliente nantu à i progressi. Inizialmente, postu chì u cliente ùn avia micca signalatu a mancata ricezione, sia noi sia u cliente avemu suppostu chì a merce era ghjunta senza intoppi è chì u sdoganamentu è a consegna eranu stati cumpletati. Tuttavia, à misura chì a cumunicazione s'apprufundia, a verità hè diventata pianu pianu chjara: l'aeroportu di Manila avia digià subitu una forte congestione, cù u cargu chì cuminciava à accumulà si digià u 12 di ghjennaghju!

In seguitu,Avemu ricevutu una notificazione ufficiale da l'Uffiziu di Shanghai di Philippine Airlines: per via di u vulume saturatu di carichi è di e limitazioni di carica nantu à i voli per RUH, accumpagnati da un forte arretratu di carichi à l'aeroportu di Manila, a nostra spedizione ùn hà pussutu esse spedita temporaneamente è hà avutu bisognu d'aspittà a liquidazione di l'inventariu. Inoltre, i carichi appena ghjunti anu ancu avutu bisognu d'esse almacenati temporaneamente à l'aeroportu di Pudong, in attesa di un ulteriore avvisu.sfida hèquellu I nostri ripetuti tentativi di cumunicà cù Manila per suluzioni sò stati accolti cù u silenziu, è ancu a sede di Philippine Airlines ùn hà riesciutu à furnisce una risposta puntuale. U tempu passava, l'ansietà di u cliente cresceva ogni ghjornu, è i segni di insatisfazione cuminciavanu à emerge.

Arretrati in l'aeroportu, cumpagnia aerea fora di cuntattu è carichi bluccati:

Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente2

Stà à pusà senza fà nunda ùn hè mai u nostru stile! Di fronte à u duale colpu di "cungestione cumpleta di e strade" è "nisuna risposta ufficiale", avemu rifiutatu d'aspittà passivamente è rapidamentelanciatu un'operazione rivoluzionaria à più livelli.

Primu,Avemu ripresu u cuntattu cù l'uffiziu di Philippine Airlines in Shanghai per finalizà dui piani preliminari: unu, per rinvià a spedizione à l'aeroportu di Pudong è riservà un volu direttu per RUH; dui, per cuntinuà à aspittà u volu di cunnessione. Sfurtunatamente, dopu avè presentatu questi piani, ùn avemu ancu ricevutu alcuna risposta da a sede, è a questione di a spedizione di ritornu hè cascata in un impasse.

Senza aspittà o fidà si solu di un canale, avemu subitu allargatu u nostru approcciu, cuntattendu urgentemente parechji spedizionieri lucali in Filippine per circà novi scoperte. Avemu identificatu rapidamente dui piani alternativi: o mudificà u destinatariu di a Lettera di Vettura Aerea per u sdoganamentu direttu à l'aeroportu di Manila è poi riprenotà un volu direttu per RUH; o spustà a merce in u magazzinu doganale di un agente filippinu è poi riurganizà un volu direttu.Tuttavia,a realità ci hà datu un altru colpu. Per via dia piena congestione di a strada Manila à RUH, i dui piani sò stati cunsiderati irrealizzabili da l'agenti chì avemu cuntattatu.

Wùn aghju mai rinunciatu iin faccia à situazione disperata. Da una parte, avemu ricunnessu cù l'uffiziu di Shanghai di Philippine Airlines, offrendusi in modu proattivu di suppurtà u costu di u trasportu aereu di ritornu da Manila à Pudong, simufacendu ogni sforzu per fà avanzà l'implementazione di u pianu di ritornu, è seguitendu persistentemente a cumunicazione. Da l'altra parte, avemu assignatupersunale dedicatuper surveglià da vicinu u nostru agente di Manila, PWL, urgenduli à coordinà prufundamente cù l'aeroportu di Manila per sforzassii nostri beni ottenenu a prenotazione prioritaria èpartenza di volu prioritaria per a carica.

 

Azione rivoluzionaria, battaglia accanita: email senza interruzzione è missaghji WeChat (vede screenshots):

Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente3

Agente di Manila PWL:

Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente4

U travagliu duru paga ! Dopu à ghjorni di sforzi incessanti è di cuurdinamentu cumpletu, avemu finalmente ricevutu una nutizia edificante u 5 di ferraghju: hè statu cunfirmatu chì a carica hè stata caricata nantu à un volu EK, in partenza da Manila per Dubai, cù un trasferimentu successivu à Riyadh. A prima tappa di u volu hè partita à 17:40 u 5 di ferraghju è hè ghjunta à Dubai à 23:10 a stessa notte. A seconda tappa hè partita à 1:25 AM è hè ghjunta à l'aeroportu di Riyadh à 2:25 AM, iniziendu cù successu u prucessu di trasportu stradale successivu.

Avemu subitu spartutu sta nutizia cù u cliente. À quellu tempu, per mitigà u risicu di ulteriori ritardi, u cliente avia digià iniziatu piani di pruduzzione per un secondu lottu di stampi, cù l'intenzione di riservà un volu direttu per u rifornimentu u 14 di ferraghju. L'aghjurnamentu puntuale nantu à a spedizione riescita di a carica hà purtatu u cliente à fermà u secondu lottu di pruduzzione, evitendu cù successu costi di pruduzzione supplementari significativi è alleviendu preoccupazioni è insatisfazione precedenti.

A risoluzione riescita di sta crisa hè stata pussibule grazia à u sustegnu tutale di u nostru agente di Manila, PWL, è, soprattuttu, à e capacità di risposta d'emergenza di a nostra squadra, carattarizate da "nisuna evasione, nisuna rinuncia, risposta rapida è suluzioni multiple". Da l'identificazione di u fallimentu iniziale di carica, à a coordinazione multicanale, è infine à l'assicurazione di u pianu di rispedizione, ogni passu hà riflessu u nostru impegnu incrollabile versu a responsabilità di u cliente è a nostra attenzione incessante à a risoluzione di i prublemi.

Grazie à sta sperienza, avemu ancu amparatu una lezziò preziosa: per i bisogni futuri di trasportu di merci, se i voli diretti sò dispunibili, daremu priorità à ricumandà li per mitigà cumpletamente i rischi potenziali assuciati à i trasferimenti, rinfurzendu cusì a sicurezza di e spedizioni di merci di i nostri clienti. Mentre chì ponu nasce sfide impreviste in u trasportu di merci, a nostra dedizione à u serviziu ferma ferma. Andendu avanti, continueremu à ottimizà i nostri prucessi di risposta à l'emergenza, migliurà e nostre capacità di coordinazione logistica transfrontaliera è furnisce servizii più prufessiunali, affidabili è attenti. Semu impegnati à assicurà u trasportu senza intoppi di ogni spedizione, aiutendu i clienti à navigà in crisi è evità perdite, è à esse à l'altezza di ogni grammu di fiducia riposta in noi.

Tutta a perseveranza hè ricumpensata, trasportu senza intoppi:

Cumu avemu navigatu a crisa di e merci di l'aeroportu di Manila per prutege a spedizione di u nostru cliente5

A logistica internaziunale ùn hè micca solu di trasportà merci, ma di trasmette fiducia.!


Data di publicazione: 09 di ferraghju 2026