Portu di Taicang: Un decimu di l'auto di a Cina sò esportate da quì, forte impulsu in l'esportazioni di NEV

U portu di Taicang in Suzhou, pruvincia di Jiangsu, hè diventatu un centru principale per l'esportazioni d'auto di a Cina, cum'è hè statu messu in risaltu durante l'eventu mediaticu Vibrant China Research Tour.

imagine1

U portu di Taicang hè diventatu un centru vitale per l'esportazioni d'automobile di a Cina.

Ogni ghjornu, stu "ponte à traversu l'oceani" spedisce continuamente veiculi prudutti in u paese in tutti i cantoni di u globu. In media, una vittura nantu à dece esportate da a Cina parte da quì. U portu di Taicang in Suzhou, pruvincia di Jiangsu, hè diventatu un centru principale per l'esportazioni d'auto di a Cina, cum'è hè statu messu in risaltu durante l'eventu mediaticu Vibrant China Research Tour.

U Viaghju di Sviluppu è i Vantaghji di u Portu di Taicang

L'annu scorsu, u portu di Taicang hà trattatu guasi 300 milioni di tunnellate di carichi è più di 8 milioni di TEU in container. U so trasportu di container hè statu u primu longu u fiume Yangtze per 16 anni consecutivi è hè statu constantemente trà i primi dece naziunali per parechji anni. Solu ottu anni fà, u portu di Taicang era un portu fluviale più chjucu principalmente focalizatu nantu à u cummerciu di legnu. À quellu tempu, i carichi più cumuni visti in u portu eranu tronchi grezzi è acciaio in bobina, chì inseme rapprisentavanu circa l'80% di a so attività. Intornu à u 2017, quandu l'industria di i veiculi à nova energia hà cuminciatu à cresce, u portu di Taicang hà identificatu acutamente stu cambiamentu è hà iniziatu gradualmente a ricerca è a cuncepimentu di i terminali d'esportazione di veiculi: u lanciu di a rotta dedicata à l'esportazione di veiculi di COSCO SHIPPING, u primu "container di telaio di veiculi pieghevole" in u mondu è u viaghju inaugurale di un serviziu di spedizione NEV dedicatu.

imagine2

I mudelli di trasportu innovativi migliuranu l'efficienza

U portu hè rispunsevule di a coordinazione logistica è di l'esecuzione in situ di "servizii di veiculi end-to-end", cumpresi l'imbottitura di container, u trasportu marittimu, u disimballaggio è a consegna di i veiculi intatti à u destinatariu. A Dogana di Taicang hà ancu stabilitu una finestra dedicata per l'esportazione di veiculi, utilizendu metudi "Smart Customs" cum'è un sistema intelligente di trasportu acquaticu è l'approvazione senza carta per migliurà l'efficienza di u sdoganamentu. Inoltre, u Portu di Taicang serve cum'è puntu d'entrata per una varietà di merci impurtate, cumprese frutti, cereali, animali acquatici è prudutti di carne, vantendu qualificazioni cumplete in parechje categurie.

Oghje, a custruzzione di u Parcu Logisticu Multimodale di u Portu di Taicang avanza rapidamente. U Centru Logisticu Bosch Asia-Pacificu hè statu firmatu ufficialmente, è prughjetti cum'è u Terminal di Container Fase V è u Carbone Huaneng Fase II sò in custruzzione costante. A lunghezza tutale sviluppata di a costa hà righjuntu 15,69 chilometri, cù 99 posti d'attraccu custruiti, furmendu una rete di raccolta è distribuzione senza interruzioni chì integra "fiume, mare, canale, autostrada, ferrovia è via navigabile".

In u futuru, u portu di Taicang passerà da "l'intelligenza à puntu unicu" à "l'intelligenza cullettiva". L'automatizazione è i sistemi intelligenti permetteranu l'efficienza operativa, stimulendu a crescita di u throughput di container. U portu migliurà ulteriormente a so rete di trasportu multimodale marittimu-terra-aereu-ferroviariu per furnisce un supportu logisticu efficiente per l'aggregazione è a distribuzione di e risorse portuali. L'aghjurnamenti di i terminali aumenteranu i livelli di capacità, mentre chì i sforzi di marketing cumuni espanderanu u mercatu di l'entroterra. Questu ùn rapprisenta micca solu un aghjurnamentu tecnologicu, ma un saltu in u modu di sviluppu, cù l'obiettivu di furnisce u supportu logisticu più solidu per u sviluppu di alta qualità di u Delta di u fiume Yangtze è ancu di tutta a Cintura Ecunomica di u fiume Yangtze.

stampa3

Data di publicazione: 28 di settembre di u 2025